Domény

Pokud chcete zaregistrovat novou doménu, což lze prostřednictvím kteréhokoli registrátora, můžete jako kontaktní osobu uvést svůj identifikátor, tj. jméno účtu, který jste si vytvořili prostřednictvím služby mojeID. Identifikátor se vypisuje jen jmenovitě bez přípony .mojeid.cz (např. petra). Pokud již doménu máte a chcete ji s Vámi vytvořeným účtem mojeID propojit, je potřeba kontaktovat příslušného registrátora domény a u něj provést změnu držitele. Registrátor Vás informuje, co k tomu bude od Vás potřebovat.

Ano, je to možné, a to identifikovaného účtu mojeID, to znamená, že byl zadán PIN3. Adresu nelze skrýt u účtů, které jsou registrované na právnickou osobu nebo na OSVČ, tedy u účtů, které mají zadané IČO.
Skrytí adresy provedete v doménovém prohlížeči. Ve svém účtu klikněte na sekci Domény v horní liště a následně přejděte na Doménový prohlížeč. Otevře se Vám stránka Doménového prohlížeče, ve kterém kliknete na sekci "Můj kontakt", odkliknete u adresy okénko "Veřejné" a uložíte. Adresa trvalého pobytu bude v registru skrytá.

Skryl(a) jsem si adresu trvalého bydliště, ale ta je najednou opět viditelná.

Skrýt adresu trvalého pobytu si mohou pouze uživatelé, kteří mají účet plně identifikovaný (mají zadaný PIN3), případně Ti, kteří mají účet validovaný. Jakmile se stane, že účet ztratí plnou identifikaci a zároveň nebude validovaný, pak adresa bude opět viditelná. Toto platí i v případě, že dojde ke ztrátě validace a zároveň účet nebude plně identifikovaný.

  1. Ke ztrátě plné identifikace dojde v případě, že si změníte korespondenční adresu.
  2. Ke ztrátě validace dojde v případě, že změníte jméno, příjmení, datum narození a adresu trvalého bydliště nebo v případě, že do účtu doplníte organizaci.

Skrýt adresu trvalého pobytu si mohou pouze uživatelé, kteří mají účet plně identifikovaný (mají zadaný PIN3), případně Ti, kteří mají účet validovaný. Jakmile se stane, že účet ztratí plnou identifikaci a zároveň nebude validovaný, pak adresa bude opět viditelná. Toto platí i v případě, že dojde ke ztrátě validace a zároveň účet nebude plně identifikovaný.

  1. Ke ztrátě plné identifikace dojde v případě, že si změníte korespondenční adresu.
  2. Ke ztrátě validace dojde v případě, že změníte jméno, příjmení, datum narození a adresu trvalého bydliště nebo v případě, že do účtu doplníte organizaci.

V případě jakýchkoliv dotazů a přípomínek k mojeID pište na e-mailovou adresu podpora@mojeid.cz nebo volejte technickou podporu sdružení CZ.NIC, správce registru domén +420 222 745 111 (non-stop).