Mobile navigation is open Mobile navigation is close
Search icon

Jak na to

1

Založte si účet MojeID

Na stránce založení nového účtu vyplňte základní údaje o sobě a ověřte svůj e-mail a telefonní číslo. Hotovo? Doplňte do profilu všechny údaje, které chcete mít k dispozici pro předávání partnerským službám.

Už teď se můžete bez registrace přihlašovat k tisícům služeb, pro které není klíčové znát vaši totožnost.

Jak MojeID využívat naplno?

2

Zabezpečte si účet bezpečnostním klíčem

Použít můžete mobilní aplikaci MojeID Klíč (zdarma ke stažení na Google Play i App Store), fyzický USB/NFC klíč, případně i jiné druhy klíčů. Více se dozvíte v sekci zabezpečení účtu a postupy najdete v návodech.

Ilustrace bezpečnostní klíč

3

Aktivujte si přístup ke službám veřejné správy

Schází už jen ověření vaší totožnosti – buď osobně na Czech POINTu, nebo pomocí prostředku pro elektronickou identifikaci, pokud již nějaký využíváte (návody ).

Po dokončení aktivace se hned můžete přes svou Identitu občana (dříve eIdentita) zkusit přihlásit k některé z elektronických služeb státu .

Ilustrace služby veřejné správy
Založit mojeID

Často kladené otázky

Na stránce Založení nového účtu vyplňte povinné položky a klikněte na tlačítko Založit účet.

Tvar čísla mobilního telefonu musí být v podobě: +420.111111111 nebo +421.111111111. Údaje vyplňte pravdivě. Pro založení účtu je totiž potřeba zadat PIN kódy. PIN1 vám dorazí na e-mail, PIN2 formou SMS.

Vyhledejte na stránkách poskytovatele služby odkaz na přihlášení pomocí MojeID nebo OpenID. Přihlášení bývá zpravidla označeno některou z těchto ikon:

U služeb veřejné správy zvolte vždy možnost přihlášení přes eIdentitu a poté vyberte z nabídky MojeID.

Případně se můžete podívat do katalogu na seznam všech služeb, které MojeID podporují.

Více informací najdete na stránce Podpora v sekci Registrace (založení účtu).