Další dotazy

Jestliže jste běžným uživatelem, je služba MojeID zcela zdarma. Jestliže jste poskytovatelem, který chce mojeID implementovat např. do svého e-shopu, pak ceník naleznete zde .

Přihlašte se ke svému účtu mojeID pomocí hesla. V záložce Nastavení klikněte na tlačítko Certifikát. K tomu, abyste mohli využít přihlašovaní do mojeID pomocí certifikátu, musí být tento certifikát nahrán ve Vašem prohlížeči. V takovém případě se Vám po kliknutí na Nahrát certifikát zobrazí okno, ve kterém si příslušný certifikát vyberete a tím se nahraje i do mojeID. Jestliže certifikát v prohlížeči nahraný nemáte, objeví se chybová hláška prohlížeče.

Pro přihlášení do mojeID pomocí certifikátu můžete použít buď certifikát od jedné z akreditovaných certifikačních autorit nebo certifikát vydaný autoritou z tohoto seznamu.

Do mojeID lze nahrát pouze jeden certifikát, kterým se budete přihlašovat.

  • Certifikát bohužel z technických důvodů nelze nahrát v prohližeči Safari.

Pro přihlášení do mojeID pomocí certifikátu můžete použít buď jednu z akreditovaných certifikačních autorit, nebo certifikát vydaný certifikační autoritou z tohoto seznamu. Seznam certifikačních autorit, které lze použít pro přihlášení, aktualizujeme jednou měsíčně. Může se tedy stát, že nějaká autorita je již v seznamu uvedená, ale přihlásit pomocí certifikátu vydaného touto autoritou ještě nebude možné.

V záložce "Nastavení" se nachází volba "Trvale zrušit účet".

  • Pokud není účet evidován u žádné domény, dojde k úplnému zrušení účtu, následně ještě 2 měsíce nelze použít dané uživatelské jméno. Více informací zde.

  • Pokud je účet veden jako kontakt u nějaké domény, dojde pouze k deaktivaci mojeID, ztratíte tedy možnost přihlašovat se ke službám mojeID. Základní kontaktní údaje (jméno a datum narození, organizace, IČO a DIČ, e-mailové kontakty, telefonní číslo a adresa trvalého bydliště) zůstanou zachovány v registru domén, ve kterém je můžete nadále používat. Ostatní doplňující údaje budou z Vašeho profilu odstraněny. U kontaktu je poté možno změnit určeného registrátora.

Ano, může.

  • Jestliže nevyužíváte účet více než rok, pak může být zrušen, ovšem pouze v případě, že tento účet nezastává roli kontaktu u domény. Využívaný účet je ten, který používáte k přihlašování na stránkách poskytovatele nebo minimálně jednou za půl roku na stránce www.mojeid.cz.

V případě jakýchkoliv dotazů a přípomínek k mojeID pište na e-mailovou adresu podpora@mojeid.cz nebo volejte technickou podporu sdružení CZ.NIC, správce registru domén +420 222 745 111 (non-stop).