- Založte si nový účet MojeID, a to se správnými údaji.
- Pokud o konkrétní uživatelské jméno stojíte a pokud je to možné, můžete si také takto chybně zvolený e-mail zkusit založit – pokud to náhodou půjde. Pak si opětovně necháte zaslat sadu obou PINů zde (identifikátor je Vaše uživatelské jméno). Po zadání PIN1 a PIN2 údaj opravíte.
- Další možností je údaje změnit, viz Jak můžu změnit údaje ve svém účtu?
Přihlašte se ke svému účtu MojeID, na úvodní stránce Vašeho účtu v záložce Nastavení klikněte na tlačítko Změnit heslo a zadejte současné a budoucí nové heslo. Potvrďte volbu tlačítkem Změnit.
Pokud má uživatel nastaveno přihlašování pomocí dvoufaktorové autentizace, vždy musí změnu hesla potvrdit také druhým faktorem.
- V případě, že jste již při zakládání účtu omylem zadali chybně telefon nebo e-mail, je potřeba vytvořit nový účet, kde vyplníte správné údaje.
- Chcete-li zachovat své uživatelské jméno, můžete před zadáním PIN1 a PIN2 provést změnu telefonu nebo e-mailu prostřednictvím jiného určeného registrátora ze seznamu na www.nic.cz. Pro změnu registrátora je potřeba nejdříve si nechat zaslat autorizační heslo z Hesla a blokace (na e-mail v registru, pokud je e-mail správný; v opačném případě to lze pouze přes úředně ověřený podpis nebo podpis elektronický). Heslo předáte určenému registrátorovi, provedete u něj změnu a pak se vrátíte prostřednictvím Vytvoření účtu z registru domén ke službě MojeID.
- Po aktivaci účtu, tedy po zadání PIN1 a PIN2, lze údaje jednoduše změnit.
- Změnu e-mailu a telefonu je však třeba potvrdit ještě prostřednictvím PIN, který Vám přijde na nový e-mail či na nové telefonní číslo.
- Změnu adresy trvalého bydliště nijak potvrzovat nemusíte, validované účty však o tuto validaci přijdou.
Změnu lze provést po zadání PIN1 a PIN2, případně po zadání PIN3 či po validaci. Změnu telefonního čísla potvrdíte PIN, který Vám přijde na nové telefonní číslo. Více informací viz Jak můžu změnit údaje ve svém účtu?
V případě jakýchkoliv dotazů a přípomínek k MojeID pište na e-mailovou adresu podpora@mojeid.cz nebo volejte technickou podporu sdružení CZ.NIC, správce registru domén, na čísle +420 731 657 660 nebo +420 222 745 111 (non-stop).