Jak převést kontakt z registru domén do mojeID

Jedním z důvodů, proč převést kontakt držitele z registru domén do mojeID, je možnost využívat službu Doménový prohlížeč. Tato služba nabízí přehled o všech Vašich doménách na jednom místě a zároveň umožňuje přístup k pokročilým funkcím správy domén, jako např. skrývání kontaktních údajů ve veřejném WHOIS nebo nastavení blokací.
Více informací o Doménovém prohlížeči

Pokud znáte svůj identifikátor kontaktu v registru domén, pokračujte přímo na stránku Vytvoření účtu z registru domén. Do políčka "Uživatelské jméno" vyplňte svůj identifikátor, opište kontrolní kód (CAPTCHA) a potvrďte založení účtu.

Pokud si nejste jisti, pokračujte podle tohoto návodu.


ilustrace vyhledávání ve whois

1. krok: Vyhledání Vaší domény v registru (WHOIS)


Přejděte na stránku Vyhledávání v registru (WHOIS) a do vyhledávacího pole zadejte název domény, jejímž jste držitelem.






ilustrace prohlíženi doménového jména

2. krok: Zobrazení kontaktu držitele


Ve výpisu "Ilustrace výpisu údajů z registru u doménového jména" klikněte na odkaz v řádku "Držitel".







ilustrace tlačítka Založit mojeID

3. krok: Iniciace založení mojeID


Ve výpisu "Prohlížení kontaktu", na který se tak dostanete, klikněte na grafické tlačítko "Založit mojeID" a ze zobrazené nabídky vyberte možnost "Založit mojeID z registru domén".






ilustrace potvrzení založení účtu s CAPTCHA kódem

4. krok: Dokončení založení mojeID


K založení mojeID již zbývá pouze opsání kontrolního kódu (CAPTCHA), který slouží k ochraně proti robotům, a nastavení hesla. Pokud byl kontakt v registru již ověřen pomocí kódů PIN1, PIN2 a PIN3, nebudete již muset tyto kódy zadávat znovu.