Jak zavést mojeID

Služba mojeID je pro poskytovatele dostupná ve dvou variantách, tzv. plný přístup a omezený přístup. Postup implementace služby je technicky totožný. Jediný rozdíl je v administrativním postupu – zavedení Plného přístupu vyžaduje podepsání smlouvy s CZ.NIC a zaplacení ročního poplatku. Omezený přístup tyto kroky nevyžaduje a lze ho následně rozšířit na Plný přístup.


Doporučený postup

  1. Stáhněte si balíček pro poskytovatele služeb.
  2. Prostudujte dokumenty, postupy a podporu, které vás seznámí s procesem připojení ke službě mojeID a s rozsahem nabízené podpory.
  3. Prostudujte dokumenty „Pravidla poskytování služby mojeID pro koncové uživatele“ a „Podmínky využívání služby mojeID pro přihlášení k systémům poskytovatelů“.
  4. V případě Plného přístupu: Prostudujte si znění smlouvy o poskytování služby mojeID a vyplňte do textu smlouvy požadované údaje. Podepsanou smlouvu včetně příloh ve dvou kopiích pošlete spolu s nezbytnými doplňující dokumenty na adresu: CZ.NIC z. s. p. o., Milešovská 5, 130 00 Praha 3.
  5. Implementujte podporu mojeID do své služby podle postupu implementace, který je součástí balíčku.
  6. Umístěte logo „Podporuje mojeID“ na internetové stránky své služby. Pro současné i potenciální uživatele to je znamení, že mohou v této službě mojeID využívat.

Obrázek kompletního balíčku mojeID

Kompletní Balíček pro poskytovatele služeb

Balíček pro poskytovatele služeb obsahuje informace, data a dokumenty technického, administrativního a marketingového charakteru, které jsou potřebné pro zavedení mojeID do vašich služeb.

Stáhnout kompletní balíček pro poskytovatele služeb (ZIP, 3,5 MB)



Smluvní dokumentace ke stažení


Technická dokumentace a grafické prvky ke stažení